Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seod moře
Autor
atkij
prvně v moři -
po kotníky po pás
celé oblečené
na pláži -
děti ze tří zemí
staví jeden hrad
letí s koblihou
za rackem dítě
přeřvalo hejno
ve vlnách -
blíží se krokodýl
se šesti nohama
17 názorů
připomíná mi to něco jako brnkání na strunách unikavé přítomnosti...moc pěkné...!
Moc se mi líbí přesah u druhého. Dětská duše, nezatížená předsudky vytváří společný svět.
Jinak, Kyjovská směska, Kutnohohorská směska, Od moře, a asi mi ještě něco uniklo.
Pěkný rodinný album.
Evženie Brambůrková
04. 09. 2021Pěkné pohledy.
blacksabbath
04. 09. 2021taky bych řvala, kdyby mi racek sebral koblihu..:-))))...mně se líbí hrad....a krokodýl.....nojo...vlastně všechny:-))))))
Díky všem za milé sdílení dojmů. Dnešní osvěžení se přímo hodí. Venku tak krásně... i u omlazování jahod:)
law, racek a dítě byl největší oříšek, jsem ráda, že konečně dozrál do této podoby. Řekla bych, že to tam JE.
pro mě nejlepší první - pro mne nejlepší první
Moc pěkná série! Hrad přátelství i krokodýl radosti mě obzvlášť pobavili / y.
Tip a.
Pěkné živé obrazy, obzvláště se mně líbí děti ze tří zemí, stavící si hrad, poslední má pro mě nádech hororu (komu asi patřily dvě nohy navíc... ) ***
Super! Racek a krokodýl pobavili, stavění hradu má krásnou myšlenku... a nejvíc se mi líbí první, taky mám ráda "oblékání moře" :-)
dítě s rackem :))) rozchechtalas ... skvěle postavené (teda podle mých očí:)